Hola

Sorry att uppdateringen inte har vart super idag men jag har inte haft så mycket tid.. fört va jag i skolan, hade no prov, svenska redovisning och inlämning av labbrapport... Och betygsättande grupparbete i spanska och något skit i matte som skulle vara klart idag.. Men efter skolan drog jag och mötte upp Madde på hennes skola senså drog vi till stan, drog en repa igenom gallerian och så såklart in på på hollister ^^ Fick med mig två plagg hem därifrån! Kan väl lägga in bil på dom sen.. Men senså fikade vi lite, en stund efter det drog vi till en restaurang och senså gick vi och fikade igen xD Och så tog jag bussen nästan hela vägen hem men mamma va påväg hem så hon kunde skjutsa hem mig!!!! YEEES SÅ SKÖÖNT ATT SLIPPA GÅ EN MIL :D Då skulle jag va hemma om typ en timme.. men jag kom precis hem! Sitter och dunkar musik som vanligt! Haha, tack för en as trevlig fredag Madde!!<33333 Juste, vi träffade clara innan vi drog till stan också, så vi frågade om hon skulle med men k´hon skulle hem och plugga :/ Fett synd! Nu fick jag slut på saker att säga... Hejdååå!!! Bjuder på en bild från datan som jag tar x) Bara för att det ska bli lite ruuligare att läsa :P
Inte den finaste bilden men fan, lite får man ju bjuda på sig! Hare najs som tusan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0