Maddeeeeee<33333

Sitter hemma hos Madde nu och hare kul :D Juste, skulle ju åka och överadka Karro idag på hennes skola när hon slutade.. Men jag failade lite xD skulle möta Madde utanför hennes skola (Madde och Clara går på samma skola som Karro) men vi hittade aldrig varandra xD Så jag träffade Clara och hon skulle på en föreläsning i typ något Nacka alula på hennes skola eller nåt, och hon drog med mig in på det xD och jag bah, Karro är inte här va?! Hon får inte se mig för jag måste överaska henne!!! Clara bah, nejdå hon är inte här.. Senså går jag in där och följer efter Clara och hennes klass, senså hör jag någon som bah, hej Hannah!!! Så kollar jag bak och där står ju Karro! Så min överaskning failade!! Senså Messade hon under dendär föreläsningen och fråga varför jag va med en random klass xD pluss att Clara går i sjuan så alla va yngre än mig och allt vart helt cp xD Men senså gömde jag mig typ för att jag kanske skulle lyckas överaska henne ändå och Clara och hennes kompisar försökte typ lura Karro att jag va någon barndomsvän eller nåt xD men det funkade inte så bra xD men hon fattade ju att de va jag...... Senså va jag, Karro, Madde, Clara och emma i forum efter dom slutade :P okej ska inte skriva nu.. Måste va lite social med madde också xD Heeeeeeejdååååååå!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0